درباره فیلم Mortal Kombat

فیلم مورتال کامبت با ژانر اکشن و جذاب

اگر به دنبال یک فیلم اکشن و جذاب هستید، تماشای آنلاین فیلم مورتال کامبت قطعا برایتان لذت بخش خواهد بود. هر چند در ابتدای اکران فیلم برخی تصور می کردند مخاطبان Mortal Kombat گیمرها هستند؛ اما زیبایی ساخت و جلوه های ویژه فیلم آن را برای هر اکشن دوستی جذاب کرده است. مورتال کامبت فراز و نشیب های زیادی را در سینما طی کرده است تا توانسته به یک اثر هنری فوق العاده در سینما تبدیل شد. برای دانلود فیلم Mortal Kombat با ترجمه زیرنویس و تماشای آن با کیفیت بالا با ما همراه باشید. 

 

اطلاعات و عوامل فیلم مورتال کامبت

فیلم Mortal Kombat در اصل برگرفته از بازی رایانه ای رزمی و مشهوری است که این بار توسط کشور آمریکا ساخته شده است و از معدود بازی های رزمی است که ژاپن و آسیای شرقی دستی در آن نداشته است. داستان کامل این بازی باعث شد تا در نهایت به یکی از آثار سینمایی مشهور هالیوود تبدیل شود. 

این فیلم در ژانر اکشن، ماجراجویی و فانتزی در سال 2021  ساخته شده است.

 کارگردان سیمون مککوید و با بازی ستارگان سینما هالیوود مانند جو تسلیم، جوش لاوسون، لویز تن و ... در کنار هم نتیجه ای عالی را رقم زده است. 

 

خلاصه فیلم مورتال کامبت

کول یانگ به دنبال این است که بزرگ ترین قهرمانان زمین را گرد هم آورد و بدین صورت جهان را در برابر دشمنان نجات دهد. این جنگ پر خطر و جستجو هر روز با روشی تازه انجام می گیرد که داستان فیلم Mortal Kombat را رقم می زند ...

داستان فیلم بسیار هیجان انگیز و جالب است. به همین علت مخاطب تا آخر فیلم به راحتی با آن همراه می شود و از دیدن آن لذت می برد.

 

دانلود فیلم Mortal Kombat با ترجمه زیرنویس

دسترسی به فیلم های روز دنیا برای فیلم بازار اهمیت بالایی دارد. این افراد دوست دارند فیلم های هالیوودی و سینمای جهان را در همان ابتدای انتشار ببینند. برای شما تماشای آنلاین فیلم مورتال کامبت را فراهم کردیم تا جزو اولین گروهی باشید که این فیلم زیبا و جذاب اکشن را تماشا می کنید.

موارد مشابه

رای به فیلم

مورتال کامبت

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم