لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Snowpiercer

فصل جدیدی از سریال جذاب و پرطرفدار Snowpiercer

سریال Snowpiercer S03 با درونمایه ای اکشن و تخیلی توانسته است طرفداران خود را باز هم مانند دو فصل قبلی خود منتظر نگه دارد و رضایت بالایی را از آن ها به دست آورد. اتفاقاتی سلسله وار که یکی پس از دیگری رخنمون می کنند و نقش های این سریال را به چالش می کشند. سریال برف شکن در دو فصل قبلی خود هم پرطرفدار بود و توانست نظر مخاطبان را جلب کند. به علاوه نظرات مثبتی که منتقدان فیلم و سریال به آن ها دادند، همگی باعث شد تا زیبایی دو چندانی را در فصل جدید خود به نمایش بگذارد. تماشای آنلاین سریال برف شکن شما را به یک داستان پر از هیجان می برد که نفس را در سینه تان حبس می کند. 

عوامل و رویدادهای سریال Snowpiercer S03

سریال جذاب و هیجان انگیز برف شکن به کارگردانی گریم منسون (Graeme Manson) ساخته شده است. او فیلم نامه نویس و کارگردان انگلیسی است که به علت کار در مجموعه علمی تلویزیونی بی بی سی و فضا  Orphan Black معروف شد. منسون توانست جوایز متعددی را در کارنامه خود ثبت کند که می توان به جایزه هوگو برای بهترین اثر نمایشی اقتباسی، اثر کوتاه اشاره کرد. او قبلاً نیز در فیلم هایی مانند یتیم سیاه، دختر خوش شانس، مکعب و ... فعالیت داشته است. 

سریال برف شکن در ژانر اکشن، درام و علمی تخیلی ساخته شده است و همین عامل سبب می شود تا لحظاتی پرهیجان را برایتان به ارمغان آورد. 

در این سریال بازیگران حرفه ای نیز انتخاب شده اند که می توان افرادی مانند جنیفر کانلی، داوید دیگز، میکی سامنر، شیلا وند، آلیسون رایت و ... را نام برد که همگی از بازیگران خوش سابقه هستند.

فصل سوم سریال Snowpiercer در سال 2022 توسط شبکه تی ان تی آمریکا پخش شد و نتفلیکس نیز آن را بر روی پلتفرم خود برای کاربران جهانی قرار داد. 

هر چند سریال برف شکن در فصل سوم خود ساخته شده است؛ اما داستانی متفاوت از نسخه های قبل خود دارد و شخصیت ها از نو ساخته شده اند. سریال Snowpiercer S03 اقتباسی از فیلم برف شکن است که در سال 2013 به کارگردانی جون - هو ساخته شد.

خلاصه ای از آنچه در سریال برف شکن می بینید! 

سالهاست که جهان به سرزمینی پهناور تبدیل شده است و کاملاً سرد، خشک و بی آب و علف است. جمعیتی که از نژاد بشر باقی مانده اند، درون یک قطار بزرگ زندگی می کنند. آن ها به دور سیاره زمین در حرکت هستند. اتفاقاتی که در این قطار می افتد طبقه کارگر و مرفه را به شدت با هم درگیر می کند. پس از شورش ملانی و لیتون متوجه می شوند تا جدی ترین خطری که جانشان را تهدید می کند، برخلاف انتظارشان درست در نزدیکی آن ها قرار دارد ...

تماشای آنلاین سریال برف شکن فصل سوم لحظاتی پر از هیجان را برایتان به ارمغان می آورد. 

دانلود سریال Snowpiercer S03 با زیرنویس فارسی

هنگامی که به دنبال یک سریال جذاب برای روز تعطیل خود می گردید، لیست زیادی جلوی رویتان قرار دارند. با این حال باید بهترین ها را انتخاب کنید. اگر دو نسخه قبلی سریال برف شکن را دیده اید، از کیفیت بالای این سریال اطلاع دارید. دانلود سریال Snowpiercer S03 با زیرنویس فارسی و رضایت بالای کاربران نشان می دهد که این سریال انتخابی عالی برای یک روز خسته کننده است. تماشای آنلاین سریال برف شکن فصل سوم با زیرنویس فارسی برای کاربران ایرانی فراهم شده است تا بتوانند همراه سایر کاربران از سراسر دنیا در اسرع وقف سریال مورد نظر خود را ببینند. لینک دانلود سریال Snowpiercer S03 با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا و متنوع بر روی سایت قرار گرفته است. 

موارد مشابه

رای به سریال

برف شکن

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم