لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Uyanis: Büyük Selcuklu

رستاخیز: امپراطوری بزرگ سلجوقی

افراد زیادی هستند که تماشای یک فیلم تاریخی برایشان به مراتب لذت بخش تر از فیلم های طنز یا جنایی است. این فیلم ها در خود نکته ها و تجاربی را نهفته دارند که می‌توان از آنها استفاده مفید کرد. به خصوص اینکه اکثر فیلم های تاریخی در مورد موضوعات جالب و هیجان انگیز است. به همین علت مخاطبان را به خود جذب می کند و دانلود فیلم و سریال با این ژانر کم نیست.

 سریال رستاخیز: امپراطوری بزرگ سلجوقی از جمله سریال هایی است که می توانید ساعت ها به تماشای آن بنشینید و احساس خوبی از دیدن آن داشته باشید. این سریال به عنوان یک مجموعه تلویزیونی تاریخی و داستانی به نویسندگی و کارگردانی امره کونوک تولید شده است و به زبان ترکی استانبولی است.

 

عوامل سازنده و اطلاعات Uyanis: Büyük Selcuklu

این سریال نوشته سردار اوزونالان است که وقایع تاریخی این دوران را به زیبایی به نگارش درآورده است. امره کونوک نیز به عنوان یکی از کارگردانان مطرح ترکیه کارگردانی فیلم را بر عهده دارد. 

بازیگران خوش سابقه ای مانند بورا گولسوی در نقش سلطان ملکشاه، خدیجه شندیل در نقش ترکان خاتون، گورکان اویگون، اکین کوچ، سوداار گینجیی و ... نیز در سریال Uyanis: Büyük Selcuklu ایفای نقش می کنند. 

سریال رستاخیز: امپراطوری بزرگ سلجوقی دارای 31 قسمت در فصل 1 خود است که در حال حاضر فقط همین فصل آن انتشار یافته است. دوستداران سریال های زیبای تاریخی می توانند با دانلود Uyanis: Büyük Selcuklu با ترجمه زیرنویس این سریال زیبا را به تماشا بنشینند. 

 

خلاصه ای از سریال رستاخیز: امپراطوری بزرگ سلجوقی

در این مجموعه از صحنه های زیبای اسب سواری، شمشیر زنی و مبارزه سکانس های زیبایی را می بینید. بازیگران این مجموعه برای انجام برای ایفای نقش خود آموزش‌ های لازم را در زمینه اسب سواری، تیراندازی و استفاده از شمشیر در کشور قزاقستان دیده اند.

سریال رستاخیز امپراطوری بزرگ سلجوقی، یک سریال جنگی، تاریخی و درام است که در کشور ترکیه ساخته شده است.  بازیگرانی خوش‌نام و پرطرفدار را در سریال Uyanis: Büyük Selcuklu می بینید. موضوع این سریال در مورد ساختار دولت، جنگ های امپراطوری و وقایع سیاسی در دولت سلجوقیان است. نویسنده این موضوعات را با زندگی سلطان ملکشاه در هم آمیخته است و داستانی جذاب و هیجان انگیز برای مخاطب ایجاد کرده است.

 

تماشای آنلاین سریال Uyanis: Büyük Selcuklu با ترجمه زیرنویس

سریال های ترکی همیشه طرفداران خاص خود را داشته اند و مخاطب را از دیدن خود راضی کرده اند. تماشای آنلاین فیلم و سریالهای مختلف از جمله رستاخیز: امپراطوری بزرگ سلجوقی ساعات خوشی را در اوقات فراغتتان برای شما به ارمغان می آورد. 

امکان دانلود سریال زیبای Uyanis: Büyük Selcuklu برای شما فراهم شده است تا این اثر هنری را با کیفیت بالا مشاهده کنید.

موارد مشابه

رای به سریال

بیداری سلجوقیان بزرگ

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم