درباره انیمیشن 100% Wolf

«100 درصد گرگ» اانیمیشنی استرالیایی در ژانر کمدی و ماجراجویی و محصول سال 2020 است.
این فیلم توسط الکس استادرمن کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا فین ادکویست نوشته است.
از صداپیشگان فیلم می توان به ایلای اسویندلس، ماگدا سوبانسکی و ریس داربی اشاره کرد.
«100 درصد گرگ» در تاریخ 29 می 2020 در استرالیا به نمایش درآمد.
نویسندگان: فین ادکویست عوامل: فیلمبرداری: هایدی ویلافین تدوین: سیمون کلیب موسیقی: اش گیبسون گریگ واکنش منتقدها: اکثر منتقدان کیفیت جلوه های انیمیشن فیلم و داستان هیجان انگیز آنرا تحسین کرده اند.
جیم شمبری منتقد وبسایت آستروسینما فیلم را «یک انیمیشن خانوادگی سرگرم کننده» نامیده و «توجه آن به جرئیات داستانی و پیام های ارزشمند» را تحسین کرده است.
یادداشتی بر فیلم «100 درصد گرگ» جدیدترین ساخته الکس استادرمن به نام «100 درصد گرگ» درمورد پسربچه ای به نام فردی لوپین است که اولین بار در کتابی به همین نام اثر جین لیونز به خوانندگان ادبیات کودک معرفی شد.
حالا فردی قهرمان یک انیمیشن کامپیوتری است که توسط کمپانی استرالیایی بارک تولید شده و از نظر تولیدی یک سر و گردن بالاتر از انیمیشن های معمول این کشور ایستاده است.
فردی یک نوجوان کلیشه ای از جنس انیمیشن های امریکایی نیست و داستان او با جزئیات خسته کننده و پیش پا افتاده پر نشده است.
او به یک خانواده از گرگینه ها تعلق دارد که روزها مانند انسان های عادی زندگی می کنند و شب ها به خیابان می روند و به افراد فقیر کمک می کنند.
فردی قرار است جای پدرش را پر کند که رئیس قبیله گرگ ها است اما او برای پذیرفتن چنین مسئولیتی اصلا آمادگی ندارد.
در شب ماه نو اعضای قبیله دور هم جمع می شوند تا تبدیل فردی به گرگ را جشن بگیرند اما او به جای اینکه به یک گرگ ترسناک تبدیل شود به یک توله کوچک و بامزه تبدیل می شود.
حالا اطرافیان فردی به او یک ماه دیگر فرصت می دهند تا این مشکل را حل کند وگرنه باید برای همیشه از قبیله جدا شود.
الکس استادرمن که سابقه هفت سال همکاری در کمپانی دیزنی را دارد سعی کرده با بودجه ای پایین تصاویر انیمیشن دیدنی خلق کند و در این کار بسیار موفق بوده است.
فیلم هم به اندازه کافی شوخی های تصویری دارد و هم سرعت تدوین و تنوع شخصیت های آن بسیار بالاست.
فردی که از قبیله اش طرد شده به زودی دوستان جدیدی پیدا می کند که در راس آنها یک سگ خیابانی باهوش با صداپیشگی سامارا ویوینگ قرار دارد.
از نظر طراحی انیمیشن و شخصیت ها فیلم تا حدودی تحت تاثیر فیلم های «خانواده آدامز» قرار دارد و این موضوع خود را در طراحی شخصیت عمو هاتسپر به خوبی نشان می دهد.
آخرین فیلم از این مجموعه نتوانست چندان مورد توجه طرفداران آن قرار بگیرد اما حالا و با فیلم «100 درصد گرگ» آنها می توانند شاهد فیلمی باشند که روحیه اصلی خانواده آدامز را در خود دارد و همزمان پر از غافلگیری های جذاب و خلاقیت های داستانی است.
«100 درصد گرگ» یک انیمیشن خوش ساخت و تماشایی است که داستان هیجان انگیزش را با زیبایی بصری و خلاقیت در شخصیت پردازی ترکیب کرده است.
نویسنده: ساندرا هال منبع: www.smh.com.au واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی: نظر مثبت: یک انیمیشن بسیار خنده دار و جذاب که میتونه بچه های هر سنی رو حسابی سرگرم کنه.
نظر منفی: داستان فیلم و پیام های اخلاقی اون بسیار خوب طراحی شدن اما فیلم از نظر کیفیت انیمیشن و به خصوص صورت شخصیت ها خوب ساخته نشده و به خاطر همین بیننده به سختی میتونه با شخصیت های اون ارتباط برقرار کنه.
جزئیات: • الکس استادرمن (کارگردان) قبلا انیمیشن «زنبوری به نام مایا» (2014) را ساخته است.

موارد مشابه

رای به انیمیشن

100 درصد گرگ

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم