درباره فیلم No Time to Die

فیلم زمانی برای مردن نیست 2021 – No time to die 2021

تماشای آنلاین فیلم زمانی برای مردن نیست 2021 - No Time To Die 2021 

تماشای آنلاین فیلم زمانی برای مردن نیست 2021 – No time to die 2021، گزینه‌ای مناسب برای طرفداران فیلم‌های جنایی، اکشن و ماجراجویانه است. زمانی برای مردن نیست 2021، بیست و پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند است که بعد از موفقیت فیلم اسپکتر (2015) توسط شرکت ایوان پروداکشنز تولید شد. داستان فیلم جدید جیمز باند 2021 (فیلم زمانی برای مردن نیست 2021 ) بر پایه شخصیت جیمز باند اثر ایان فلمینگ توسط فوکوناگا با همراهی اسکات زد. برنس و فیبی والر- بریج نوشته شده است. کری فوکوناگا علاوه بر نویسندگی این اثر، کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته است و دنیل کریگ برای پنجمین بار در نقش مامور ویژه ام آی 6 ایفای نقش کرده است. اگر می‌خواهید بیننده هیجان‌انگیزترین فیلم جنایی باشید، تماشای آنلاین فیلم No Time To Die‎ 2021 را از دست ندهید. 
عوامل و رویدادهای فیلم No Time To Die 2021

فیلم No Time To Die 2021 با بازی بسیار زیبای دنیل کریگ مورد استقبال مثبت منتقدان قرار گرفت. دنیل روتون کریگ بازیگر انگلستانی فیلم زمانی برای مردن نیست 2021، با بازی در نقش جیمز باند در مجموعه فیلم‌های جیمز باند شناخته شد که اولین همکاری او با این سری فیلم به سال 2006 در فیلم کازینو رویال برمی‌گردد. ترانه تم اصلی توسط بیلی آیلیش با نام زمانی برای مردن نیست در 13 فوریه 2020 منتشر شد و موسیقی این فیلم اثر هانس زیمر موسیقیدان آلمانی است. صحنه‌های زیبا و مهیج فیلم توسط لینوس لاندگرن فیلمبرداری شده است. 

نام فیلم به انگلیسی: No Time To Die 2021

نام فیلم به فارسی: زمانی برای مردن نیست 2021

ژانر: اکشن، ماجراجویی، هیجان انگیز

مخاطب: رده‌ سنی بالای 18 سال

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کارگردان: Cary Joji Fukunaga 

تهیه کنندگان: مایکل ویلسون، باربارا براکلی 

نویسندگان: Neal Parvis, Robert Wade, Cary Joji Fukunaga

تاریخ انتشار: 28 سپتامبر 2021

محصول: آمریکا و انگلستان

ستارگان: دنیل کریگ، رامی ملک، لئا سیدو، لاسانا لینچ، بن ویشاو

داستان فیلم زمانی برای مردن نیست 2021 درباره چیست؟

جیمز باند پنج سال پس از وقایع پرونده اسپکتر خود را بازنشسته کرده و می‌خواهد مدتی به دور از درگیری و کشمش، زندگی عادی داشته باشد و برای استراحت به جزایر جامائیکا می‌رود. دوست قدیمی جیمز باند به همراه یکی از جاسوسان CIA به سراغ او می‌روند و برای حل پرونده ربوده شدن یک دانشمند از او درخواست کمک می‌کنند که این سبب می‌شود تا پای او دوباره به ماجراهای جنایی باز شود. در ادامه مشخص می‌شود که مسئول ربوده شدن دانشمند، تروریستی مرموز است. اهداف تروریست دنیا را در آستانه مواجه با خطری قرار می‌دهد که تا به حال آن را تجربه نکرده است. آیا جیمز باند می‌تواند جهان را از خطر احتمالی نجات دهد یا تروریست به اهدافش خواهد رسید؟ تنها با دیدن آنلاین فیلم زمانی برای مردن نیست 2021، می‌توان از سرانجام کار آگاه شد. 

نقد فیلم زمانی برای مردن نیست 2021 - No Time To Die 2021 

فیلم زمانی برای مردن نیست 2021 فیلمی شگفت‌انگیز و غیرقابل پیش‌بینی با صحنه‌های اکشن و بدلکاری‌های بزرگ می‌باشد به گونه‌ای که احساس می‌شود تمامی صحنه‌ها واقعی است. نمایش فیلم No Time To Die 2021 اولین بار در رویال هال (یک سالن کنسرت در لندن) در تاریخ 28 سپتامبر 2021 بود. نقش‌آفرینی زیبای بازیگران به‌خصوص دنیل کریگ و صحنه‌های غیرمنتظره از ویژگی‌های مثبت فیلم است که توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است. 

دانلود فیلم No Time To Die 2021 زیرنویس فارسی

مجموعه فیلم‌های جیمز باند از جمله جذاب‌ترین و پرماجراترین فیلم‌هایی می‌باشد که نمای متفاوتی از فیلم‌های جنایی را به تصویر کشیده است. حال نیز جدیدترین فیلم جیمز باند 2021 ، فیلم زمانی برای مردن نیست 2021 در 28 سپتامبر منتشر شده است. برای دیدن سری جدید این مجموعه، دانلود فیلم No Time To Die 2021 زیرنویس فارسی را به شما توصیه می کنیم. و از صحنه‌های غافلگیرانه و مهیج آن لذت ببرید. آیا جیمز باند این بار هم موفق خواهد شد یا قضیه فرق می‌کند؟

از دیگر فیلم‌های ژانر جنایی و هیجان‌انگیز، تماشای فیلم مرکز پلیس 2021 را نیز از دست ندهید.

موارد مشابه

رای به فیلم

زمانی برای مردن نیست

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم