Alex Høgh Andersen

Alex Høgh Andersen

Alex Høgh Andersen

بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «A War»، فیلم سینمایی «Ødeland» و فیلم سینمایی «Kræftens Bekæmpelse: Burn Burn Burn» فعالیت داشته است.
از مهم‌ترین آثار Alex Høgh Andersen می‌توان به بازیگری در فیلم A War اشاره کرد.

Alex Høgh Andersen در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Alex Høgh Andersen در این سال، بازیگری در فیلم A War به کارگردانی Tobias Lindholm محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Alex Høgh Andersen بازی در فیلم A War بوده است. Alex Høgh Andersen کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1394 فیلم A War نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Tobias Lindholm همکاری داشته است. Alex Høgh Andersen توانست با بازی در فیلم A War تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پیلو اسبیک، Tuva Novotny، Dar Salim و Søren Malling بر تجارب او افزود.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم