Toby Kebbell

Toby Kebbell

Toby Kebbell

توبی کبل، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «وارکرافت»، فیلم سینمایی «کونگ: جزیره جمجمه» و سریال تلویزیونی «آینه سیاه» فعالیت داشته است.
از مهم‌ترین آثار توبی کبل می‌توان به بازیگری در سریال آینه سیاه، فیلم وارکرافت و فیلم مشاور اشاره کرد.

توبی کبل نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1354 در -7 سالگی در فیلم طلا به کارگردانی Stephen Gaghan بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آینه سیاه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای توبی کبل محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Matthew McConaughey، ادگار رامیرز، Bryce Dallas Howard و Corey Stoll را تجربه کرد.

توبی کبل در سال 1390 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم توبی کبل در این سال، بازیگری در سریال آینه سیاه و فیلم The Veteran به کارگردانی Matthew Hope محسوب می‌شود.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم