Joseph Gordon-Levitt

Joseph Gordon-Levitt

Joseph Gordon-Levitt

جوزف گوردون لویت، بازیگر، صداپیشه، تهیه کننده، نویسنده، کارگردان، آهنگساز و تدوینگر آمریکایی، متولد ۱۷ فوریه ۱۹۸۱ در لس آنجلس است. وی از سال ۱۹۸۸ فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری آغاز نمود. او علاوه بر بازیگری، سابقه کارگردانی چند اثر را نیز در کارنامه خود جای داده است.

جوزف گوردون لویت، در کودکی پا به عرصه هنر گذاشت و در سال ۱۹۹۲، با بازی در فیلم رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد، اولین نقش خود را ایفا کرد. او بازیگری را برای مدتی کنار گذاشت و در دانشگاه کلمبیا به ادامه تحصیل پرداخت، ولی در سال ۲۰۰۴ دوباره به این عرصه بازگشت و تاکنون در آثاری همچون محاکمه شیکاگو ۷، لوپر، بندباز، سیاره گنج، تلقین، جی. آی. جو: ظهور کبرا، پروژه قدرت، لینکلن و هیئت منصفه و ولفبوی و کارخانه همه چیز به ایفای نقش و صداپیشگی پرداخته است. از جمله افتخارات جوزف گوردون لویت می‌توان به کسب دو جایزه امی و نامزدی دریافت دو جایزه گلدن گلوب اشاره کرد.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم