Imelda Staunton

Imelda Staunton

Imelda Staunton

بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «هری پاتر و محفل ققنوس»، فیلم سینمایی «افسونگر شرور و زیبای خفته» و فیلم سینمایی «فرار مرغی» فعالیت داشته است.
بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال 1334 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار Imelda Staunton می‌توان به بازیگری در فیلم هری پاتر و محفل ققنوس، سریال کرانفورد و فیلم افسونگر شرور و زیبای خفته اشاره کرد.

Imelda Staunton نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1354 در 20 سالگی در فیلم افسونگر شرور و زیبای خفته به کارگردانی Robert Stromberg بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم هری پاتر و محفل ققنوس، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Imelda Staunton محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Angelina Jolie، Elle Fanning، Sharlto Copley و Sam Riley را تجربه کرد.

Imelda Staunton در سال 1386 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 3 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم Imelda Staunton در این سال، بازیگری در سریال کرانفورد، فیلم Freedom Writers به کارگردانی ریچارد لاگراونیس و فیلم هری پاتر و محفل ققنوس به کارگردانی دیوید یتس محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Imelda Staunton بازی در فیلم هری پاتر و محفل ققنوس بوده است. Imelda Staunton سال 1386 در 52 سالگی در فیلم هری پاتر و محفل ققنوس نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با دیوید یتس همکاری داشته است. Imelda Staunton توانست با بازی در فیلم هری پاتر و محفل ققنوس تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر دنیل ردکلیف، اما واتسون، روپرت گرینت و هری ملینگ بر تجارب او افزود.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم