greg berlanti

Greg Berlanti

Greg Berlanti

گرگ برلانتی، کارگردان، نویسنده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «پیکان»، فیلم سینمایی «با عشق، سیمون» و فیلم سینمایی «The Broken Hearts Club: A Romantic Comedy» فعالیت داشته است.
وی سال 1351 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار گرگ برلانتی می‌توان به کارگردانی سریال پیکان، فیلم با عشق، سیمون و فیلم زندگی آنگونه که ما می شناسیم اشاره کرد.

گرگ برلانتی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1379 در 28 سالگی در فیلم The Broken Hearts Club: A Romantic Comedy به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پیکان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای گرگ برلانتی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون تیموتی اولیفانت، Dean Cain، زاک براف و Ben Weber را تجربه کرد.

گرگ برلانتی در سال 1391 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم گرگ برلانتی در این سال، فعالیت در سریال پیکان به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم