درباره فیلم Black Friday

فیلم جمعه سیاه 2021 – Black Friday 2021

تماشای آنلاین فیلم جمعه سیاه 2021 – Black Friday 2021 

تماشای آنلاین فیلم جمعه سیاه 2021 – Black Friday 2021، برای دوستداران فیلم‌های کمدی، ترسناک و علمی تخیلی بهترین انتخاب است. این فیلم آمریکایی را کیسی تبو کارگردانی کرده است. فیلمنامه با قلم توانای اندی گریک ویاک به رشته تحریر درآمده است. در تولید فیلم جمعه سیاه 2021 دو شرکت MFW Productions و The Warner Davis Company نقش داشته‌اند. هنرمندانی چون دوون ساوا، ایوانا باکرو و استیون پک در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. اولین نمایش فیلم بلک فرایدی 2021 در جشنواره بین‌المللی فیلم Fantastic Fest بوده است که به‌صورت رسمی در 19 نوامبر 2021 منتشر شد. تماشای رایگان فیلم Black Friday 2021 را از دست ندهید. 
عوامل و رویدادهای فیلم Black Friday 2021

صحنه‌های مهیج و غیرقابل پیش‌بینی فیلم جمعه سیاه 2021 در بوستون و ماساچوست توسط دیوید کروتا فیلمبرداری شده است. موسیقی فیلم اثر پاتریک استامپ می‌باشد. هنرمندانی چون دوون ساوا، ایوانا باکرو، مایکل جی وایت و بروس کمپبل حضور دارند. دوون ساوا کار خود را از ونکور کانادا آغاز کرد و در فیلم‌های دست‌های بیکار و هرازگاهی به ایفای نقش پرداخته است و توانست در سال 2001 از آکادمی فیلم‌های علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک ایالات متحده آمریکا جایزه Saturn را برای بهترین اجرای یک بازیگر جوان در فیلم مقصد نهایی دریافت کند. 

نام فیلم به انگلیسی: Black Friday 2021

نام فیلم به فارسی: جمعه سیاه 2021

ژانر: کمدی، ترسناک

مخاطب: رده‌ سنی بالای 15 سال

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کارگردان: Casey Tebo

تهیه کننده: Warner Davis 

نویسنده: Andy Greskoviak

تاریخ انتشار: 19 نوامبر 2021

مدت فیلم: 84 دقیقه

محصول: ایالات متحده

ستارگان: Devon Sawa, Ivana Baquero, Ryan Lee, Stephen Pweck

داستان فیلم جمعه سیاه 2021 درباره چیست؟

فیلم جمعه سیاه 2021 روایتگر داستان گروهی از کارمندان ناراضی یک فروشگاه اسباب‌بازی است. در روز شکرگزاری این گروه ناراضی از کارمندان که با اکراه سر کار می‌آیند، برای شلوغ‌ترین روز سال فروشگاه را باز می‌کنند. در این میان با برخورد یک شهاب سنگ به زمین و انتشار ویروسی بیگانه، این گروه از کارمندان خود را در برابر انبوهی از خریداران می‌بینند که به این ویروس آلوده شده‌اند. کارمندان به‌همراه مدیر فروشگاه در یک رویداد مرگبار که به جمعه سیاه تبدیل شده است با این اوضاع نابسامان به مبارزه می‌پردازند. به نظر شما آن‌ها چگونه می‌خواهند مبارزه کنند تا موفق شوند؟ با تماشای آنلاین فیلم Black Friday 2021 بیننده یکی از مهیج‌ترین فیلم‌های علمی تخیلی با چاشنی کمدی باشید. 

نقد فیلم جمعه سیاه 2021

داستان فیلم جمعه سیاه 2021 بسیار سرگرم کننده و مهیج است که از نکات مثبت آن می‌توان به جلوه‌های ویژه خوب، گریم عالی و فیلمبرداری فوق‌العاده اشاره کرد. همچنین کارگردانی بسیار خوب Casey Tebo تحسین مخاطبان را به همراه داشت. بازی زیبا و هنرمندانه بازیگران به‌خصوص مایکل جی وایت با نظر مثبت منتقدان روبرو شد. 

دانلود فیلم Black Friday 2021 زیرنویس فارسی

با دانلود فیلم Black Friday 2021 زیرنویس فارسی پای یکی از فیلم‌های دلهره‌آور بنشینید که داستان آن را صحنه‌های کمدی، بسیار فان و سرگرم‌کننده کرده است. در کنار بلک فرایدی 2021 از دیگر فیلم‌های با ژانر فراطبیعی و هیجان‌انگیز، تماشای فیلم هیچکس شب در جنگل نمی‌خوابد 2021 را به شما توصیه می‌کنیم. 

موارد مشابه

رای به فیلم

جمعه سیاه

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم