درباره فیلم Hypnotic

فیلم خواب آور 2021  – Hypnotic 2021

تماشای آنلاین فیلم خواب آور 2021 – Hypnotic 2021 

تماشای آنلاین فیلم خواب آور 2021 یا هیپنوتیک Hypnotic 2021 را از دست ندهید. پخش این فیلم را کمپانی مشهور نتفلیکس برعهده دارد. در ژانر درام و ترسناک، دانلود فیلم خواب آور 2021 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نویسنده فیلم ترسناک خواب آور، ریچارد دوودیدیو است که فیلم‌های تماس 2013، جاعل 2014 و ارواح سیزدهم 2001 را در کارنامه خود دارد. و اکنون شاهد یک فیلمنامه جدید با داستانی متفاوت و کاملا بحث برانگیز هستیم. فیلم Hypnotic 2021 ماجرای زندگی روتین زنی است که با وارد شدن در پروسه درمان، با ترس و مرگ مواجه خواهد شد. اما این هم تمام ماجرا نیست. همین الان با تماشای رایگان فیلم خواب آور 2021 این داستان را تا آخر دنبال کنید.
عوامل و رویدادهای Hypnotic 2021 

فیلم خواب آور 2021 یک فیلم درام و رمزآلود است که در اکتبر 2021 منتشر شده است. برخی از ستارگان مشهور و بازیگران حرفه‌ای از جمله کیت سیگل، جیسون اومورا و Dule Hill در آن بازی کرده‌اند. Kate Siegel در نقش جین نقش کاراکتر اصلی زن و جیسون امورا در نقش دکتر کولین مید هستند. کارگردان فیلم مت آنجل و سوزان کوت هستند. مت متولد سال 1990 کالیفرنیا است و به عنوان بازیگر و کارگردان فعالیت دارد. سوزان نیز در عرصه نویسندگی و کارگردانی فعالیت دارد. او را به خاطر فیلم‌های مشهور دیگر از جمله heat 2013و مریض نیز می‌شناسند. لوکیشن فیلمبرداری خواب آور 2021 نیز کانادا، کلمبیای و شهر ونکور است.

نام فیلم به انگلیسی: Hypnotic 2021

نام فیلم به فارسی: خواب آور 2021

نام دیگر فیلم: تنویم مغناطیسی

شعار: his wish is her command

ژانر: درام، ترسناک، رمزآلود

مخاطب: همه

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کارگردان: Matt Angel, Suzanne Coote

نویسنده: Richard D’Ovidio

تاریخ انتشار: 27 اکتبر 2021

زمان فیلم: 1 ساعت و 28 دقیقه

محصول: ایالات متحده آمریکا

ستارگان: Kate Siegel, Jason O’Mara, Dule Hill, Lucie Guest, Jaime M. Callica, …

داستان فیلم خواب آور 2021 درباره چیست؟

جین، زن جوانی است که با مسائل خاصی دست و پنجه نرم می‌کند. به پیشنهاد یکی از دوستانش با یک هیپنوتراپیست مشهور آشنا می‌شود. پروسه درمان او شروع می‌شود. "به طور کامل بر روی نور تمرکز کن و خود را در یک جنگل بزرگ تجسم کن" این جمله ای که است که دکتر درمانگر به او می‌گوید. اما بعد از چند جلسه، جین متوجه می‌شود که این پروسه درمانی برای او عواقب غیرمنتظره و مرگباری به همراه دارد. باید داستان فیلم را بارها موشکافی کنید تا بدانید دقیقا چه چیزهایی در حال اتفاق افتادن است؟ چرا قفل ذهن یک نفر باز می‌شود و این همه اتفاق در پس آن یکی پس از دیگری می‌افتند؟ همین الان با تماشای رایگان فیلم خواب آور 2021، پرده از اسرار و رازهای پنهان این فیلم بردارید.

نقد فیلم خواب آور  2021

شاید بتوان گفت نکته اصلی و جالب در نقد فیلم خواب آور 2021 این است که از یک دیدگاه جدید، اثری ترسناک و رازآلود آفریده شده است. درگیر کردن مخاطب از همان ابتدای فیلم تا ثانیه‌های پایانی جزو ویژگی‌های بارز آن است. شما بارها و بارها در طول تماشای فیلم Hypnotic 2021 شوکه می‌شوید و متوجه بعد جدیدی از درون‌مایه‌ی آن خواهید شد. فیلمبرداری هیجانی و خوب در کنار بازی فوق‌العاده عوامل آن نکته‌ی دیگری است که احتمالا نظر شما را نیز در پایان تماشای آنلاین فیلم خواب آور 2021، به خود جذب خواهد کرد.

دانلود فیلم Hypnotic 2021 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Hypnotic 2021 زیرنویس فارسی نسخه‌های مختلف، فرصت تماشای یک اثر درام و ترسناک جدید است که داستان متفاوتی برای طرفداران این ژانر به نمایش گذاشته است. ماجرای باز شدن ذهن و عواقبی که دارد. در کنار این به شما تماشای آنلاین فیلم دندان شب 2021 را به شدت توصیه می‌کنیم. 

موارد مشابه

رای به فیلم

خواب آور

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم