درباره فیلم Cinderella

تماشای آنلاین فیلم سیندرلا 2021- Cinderella 2021

تماشای آنلاین فیلم سیندرلا 2021- Cinderella 2021را به تمام دوستداران سبک فانتزی و موزیکال توصیه می‌کنیم.  اقتباسی مدرن، جسورانه و موزیکال از افسانه‌ای کلاسیک با همین عنوان که برای شما کاملاً نام ‌آشنا است. فیلم سیندرلا اثری از Kay Cannon، محصول کشورهای انگلستان و آمریکا در سال 2021 می باشد. Kay Cannon فیلم را بر اساس داستان انیمیشن جذاب سیندرلا ساخته است. البته او با حفظ محور اصلی داستان تغییراتی را در آن جای داده است. در تماشای رایگان فیلم سیندرلا 2021 ما با اِلا(سیندرلا) مواجه می‌شویم که برای رسیدن به آرزو و هدف کاری خود با وجود تمام سختی‌ها و موانع  بسیار تلاش می‌کند. این فیلم برای کسانی که دنبال‌کننده افسانه‌ی کلاسیک قدیمی و علاقه‌مند به نظاره‌ی این داستان با تلفیق موسیقی و سبکی معاصر هستند، می‌تواند بسیار جالب، متفاوت و هیجان‌انگیز باشد. 

عوامل و رویدادهای فیلم Cinderella 2021

کارگردان و فیلم‌نامه نویس این اثر Kay Cannon می‌باشد. او فیلم سیندرلا 2021 را به شکل برداشتی جدید از داستان انیمیشن سیندرلا که در سال 1950 توسط «والت» دیزنی ( Walter Elias "Walt" Disney) براساس نوشته‌ی Charles Perrault ساخته شده را به تصویر کشیده است. فیلم سیندرلا 2021 در تاریخ 3 سپتامبر 2021 در انگلستان، آمریکا و دیگر کشورها منتشر شد. در این فیلم، کاملیا کابلو، در نقش سیندرلا، Nicholas Galitzine در نقش شاهزاده رابرت، Idina Kim Menzel در نقش نامادری سیندرلا، Maddie Baillio و Charlotte Spencer در نقش خواهر خوانده‌های سیندرلا نقش‌آفرینی می‌کنند. 

ژانر: فانتزی، عاشقانه، کمدی، موزیکال 

محصول: انگلستان و آمریکا 

زبان: انگلیسی 

مدت زمان: 1 ساعت و 53 دقیقه 

سال انتشار: 2021

کارگردان: Kay Cannon

بازیگران: Camila Cabello، Nicholas Galitzine،  Idina Kim Menzel، Maddie Baillio، Charlotte Spencer،  Billy Porter

فیلم Cinderella 2021 درباره‌ی چیست؟ 

بله شاید شما داستان سیندرلا را از بر باشید! اِلا(سیندرلا) دختری جوان، با استعداد و بلند پرواز که رویاهای زیبایی برای آینده‌اش در ذهن دارد. او همراه با نامادری و دو خواهرخوانده‌اش زندگی می‌کند، آن‌ها آرزوهای او را جدی نمی‌گیرند و زندگی را با رفتارهایشان برای او سخت‌تر کرده‌اند. اِلا سعی دارد آرزویش را که طراحی لباس‌های مجلل و سفارشی است با همه‌ی سختی‌هایش دنبال کند. شاهزاده‌ای به نام رابرت که توجه‌اش به اِلا جلب شده است، در لباس عادی وارد بازارمی‌شود و اِلا را در تلاش برای فروش لباس‌هایش می‌بیند. شاهزاده، او را به جشنی دعوت می‌کند تا در آنجا با آدم‌های معروف وپوشش آن‌ها آشنا شود. حضور او در این جشن آغازگر مسیر جدیدی در زندگیش می‌شود. 

نقد فیلم سیندرلا 2201

از افسانه‌ی سیندرلا، برداشت‌ها ونسخه‌های متفاوت در کتاب‌ها و فیلم‌ها انجام شده است که فیلم Cinderella 2021  جدیدترین برداشت و اقتباس از آن است. این فیلم، علاوه بر موسیقی‌های اصلی موجود در نمونه‌های گذشته از موسیقی راک و پاپ نیز بهره برده است. در فیلم سیندرلا رویایی که در ذهن اِلا نقش بسته از افسانه‌ی آن متفاوت است. او در جهت رسیدن به هدف و خواسته‌های شخصیش تمام تلاش خود را به‌کارمی‌گیرد که این برای مخاطب عصر حاضر پیام مثبتی را به همراه دارد. در این فیلم شخصیت نامادری سیندرلا دارای شخصیت خاکستری  و از بدجنسی او نسبت به نمونه‌های قبلی کم شده است که این می‌تواند برای مخاطب در سنین پایین مناسب‌تر باشد. حضور موسیقی و رقص در این اثر باعث انرژی و هیجان می‌شود. اتفاقا نقطه تفاوت این فیلم با آنچه تاکنون دیده‌اید و شنیده‌اید نیز همین است.  

دانلود فیلم Cinderella 2021

اگر علاقه‌مند هستید که افسانه‌ی سیندرلا را در فضا و برداشتی مدرن دنبال کنید، پیشنهاد ما برای شما تماشای آنلاین فیلم سیندرلا 2021 - Cinderella 2021است. تماشای رایگان فیلم سیندرلا 2021 که اثری  فانتزی و موزیکال است، می‌تواند اوقات پرنشاط و لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان آورد. اگر از طرفداران تماشای آنلاین فیلم‌های موزیکال هستید، انیمیشن جذاب ویوو 2021 را نیز به شما توصیه می‌کنیم. 

 

موارد مشابه

رای به فیلم

سیندرلا

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم