لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Money Heist

 Money heist 2021 و حسن ختام این مجموعه جذاب را ببینید! 

چهار فصل سریال Money heist را قبلاً مشاهده کردید که در 38  قسمت پخش شده است. مخاطبانی که قسمت‌های قبلی را دیده اند، مشتاقانه منتظر تا فصل بعدی آن به نمایش گذاشته شود. فصل پنجم Money heist 2021 که اخیراً تولید شده است، به زودی منتشر می‌شود و مخاطبان زیادی را از سراسر دنیا از انتظار بیرون می‌آورد.

 این سریال ابتدا توسط نتفلیکس منتشر می شود و سپس می توانید آن را سایر کاربران می توانند ببینند. این سریال رازآلود و جنایی، یکی از جذاب ترین سریال های بوده است که سال هاست مخاطبان زیادی را به سمت خود می‌کشاند و جالب است بدانید که Money heist 2021، بر اساس مستندی که ساخته شده است، جزو پربیننده ترین محتوای سرویس نتفلیکس در کشورهایی مانند برزیل، پرتغال، ایتالیا و آرژانتین بوده است و همچنین در سایر کشورها نیز مخاطبان بسیار زیادی را با دور خود جمع کرده است.

عوامل و رویداد های سریال Money heist 2021

این سریال در کشورهای مختلفی از جمله اسپانیا، ایتالیا، تایلند و پاناما فیلم برداری شده است و پس از شیوع ویروس کرونا روند ساخت آن متوقف شد. پس از مدتی عوامل سریال اجازه پیدا کردند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی ساخت سریال از سر گرفته شود. این فصل آخرین فصل از مجموعه سریال سرقت پول یا خانه کاغذی است که صحنه های بسیار جذاب و زیبایی را برای مخاطبان تدارک دیده است تا در آخرین فصل خود تا جایی که می‌تواند مخاطب را مشتاق و راضی نگه دارد. در این سریال بازیگران جدیدی مانند میگل آنخل سیلوستر و پاتریک کریادو و ... حضور پیدا کرده اند.

این سریال که در ژانر جنایی، غم انگیز و رمزآلود ساخته شده، توسط کارگردان نام آشنای اسپانیایی یعنی آلکس پینا ساخته شده است و آثاری مانند مردان باکو، خانه کاغذی و خطوط سفید را در کارنامه خود دارد. این سریال به زودی منتشر می‌شود و علاقه‌مندان به این مجموعه پرمخاطب و دوست داشتنی می توانند آخرین فصل آن را به تماشا بنشینند.

اخباری که از این سریال منتشر شده است، نشان می‌دهد که این سریال در 10 قسمت پخش می‌شود. در اصل نام این سریال خانه کاغذی است که در آمریکا به عنوان سرقت پول شناخته می‌شود.

 داستان سریال Money heist 2021

در سریال Money heist 2021، شخصی به نام پروفسور و دار و دسته اش را نشان می‌دهد که علاوه بر همکاری با هم، تلاش می کنند تا برای هم ناشناس بمانند. این افراد نام های مستعاری دارند و هر کدام در جایی شروع به سرقت می‌کنند؛ اما در نهایت مشکلاتی که به وجود می‌آید، باعث می شود تا اعضای گروه با همدیگر درگیر شوند ...

دانلود سریال Money heist 2021  با زیرنویس فارسی

 تماشای فیلم و سریال های روز دنیا جذابیت دیگری دارد و اکثر علاقه مندان به دنیای فیلم و سریال می کنند در همان ابتدای انتشار، سریال ها را دانلود کرده و ببینند.

 دانلود سریال Money heist 2021 با زیرنویس فارسی می تواند شما را برای دیدن بهترین و پربیننده ترین سریال اخیر آماده کند و با تماشای آنلاین سریال Money heist 2021  با زیرنویس فارسی و قسمت‌های مختلف آن یک سریال پرمخاطب و جذاب را به تماشا بنشینید.

 دانلود سریال Money heist 2021 با زیرنویس فارسی در کیفیت های مختلفی برای کاربران ایرانی فراهم شده است تا همگام با سایر کاربران خارجی این سریال جذاب را از همان ابتدای انتشار ببینند.

موارد مشابه

رای به سریال

خانه کاغذی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم